درباره ما

سخن مدیرعامل: خداوند منان را شاکریم که توفیق خدمت به هموطنان عزیز را به ما اعطا نموده است. امیدواریم با ارائه خدمات متنوع، سریع و آسان در چارچوب قوانین و مقررات، رضایت مندی حداکثری مشتریان محترم را فراهم آوریم. شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری، با جذب نیروهایی مجرب، سالم و توانمند و داشتن کارگزاران معتمد بین المللی، سعی دارد با سایر صرافی‌های بانکی در انجام خدمات ارزی مجاز و با شعار ارتقاء كيفيت خدمت‌رسانی و افزایش رضايت مشتريان، رسالت خويش را انجام دهد. اميد است با اتكال به خداوند سبحان، حمایت سهامداران، پشتیبانی مدیران عالی بانک گردشگری و همراهي همكاران عزیز، نقش موثرتري را در اعتلاي اهداف سازمانی خویش، داشته باشیم.

تاریخچه: شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری (سهامي خاص) در تاريخ ۱۷/۰۳/۱۳۹۵ تحت شماره ۴۹۲۹۵۳ در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری شهر تهران به ثبت رسيده و همچنین به موجب مجوز شماره ۲۶۹۸۸۱ مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اجازه فعالیت شرکت صرافی را دریافت نموده است.

خدمات و موضوع فعاليت

1.

فعالیت صرافی شامل؛ خرید و فروش نقدی ارز، مسکوک طلای ضرب شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

2.

انجام عملیات مربوط به حواله های ارزی از طریق بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی مجاز داخلی

3.

ارایه خدمات ارزی برون مرزی از طریق کارگزاران در چارچوب قوانین و مقررات ارزی

بیانیه مأموریت:

شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری، با اتکال به خدا و به سرمایه انسانی کارآمد، متخصص، سالم و با در نظر گرفتن نیازهای حال و آتی ذینفعان، ضمن تاکید بر حمایت از حقوق سهامداران و افزایش رضایت مشتریان، خلق ارزش می نماید. شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری، سعی دارد با نگرشی نوآورانه و به کارگیری استانداردها و فناوری‌های روز دنیا و با ارائه خدمات سریع و بهینه و ارزش‌آفرینی برای مشتریان، حضوری مؤثر در بازارهای داخلی، منطقه ای و جهانی داشته باشد و خود را موظف می داند با عملکرد دقیق و مؤثر سهمی در اوج گیری برند بانک خود داشته باشد.

 

چشم انداز :

شرکت خدمات ارزی و صرافی گردشگری، با حضور مؤثر و دائمی در بازار و با هدف رسیدن به قله صرافی ها، ماندن و درخشیدن را سر لوحه خود قرار داده است و از هم اکنون به دنبال افزایش رضایت مشتریان و تحسین سهامداران خود در دنیای کسب و کار صرافی ایفای نقش نماید.

اهداف

1.
ایجاد شبکه کارگزاری امن و سریع
2.
خدمت رسانی مطلوب به مشتریان
3.
برندینگ
4.
مدیریت اقتصادی منابع و مصارف
5.
شناسایی و جذب مشتریان
6.
بهبود و افزایش بهره وری

اعضای هیئت مدیره

رئیس هیئت مدیره

جناب آقای حسین ثابتی

مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره

جناب آقای منوچهر زمانی فریز هندی

معاون مدیر عامل و عضو موظف هیأت مدیره

خانم فروغ ازغدی خراسانی

عضو هیئت مدیره

جناب آقای مقداد میر حبیبی

عضو هیئت مدیره

سرکار خانم صدف ایرانپور